Moving on

Skrivet 2009-11-17 @ 22:05:55
Så kära vänner.. vad ska man säga... händer lite grejjer just nu.
Livet tar lite vändningar ibland.


Hursomhelst så kommer jag flytta om 2 veckor.
Är slut mellan mig och S. av diverse anledningar, inget jag direkt kommer gå in på HÄR, ni som känner mig Vet.




Känns ändå som att en stor sten har lättat från bröstet, och jag ser bara möjligheter framför mig! =)
Lägenheten som jag kommer hyra tillfälligt är i andra hand och ligger 2 min gång från jobbet (PERFEKT!) Kommer alltså bo kvar i Sumpan ;)

Ser fram emot resan mer och mer, nu är det bara 2,5 månad kvar!

Har kommit igång bra med träningen också, det känns skönt =) Kämpar på med mina morgonpromenader och gym-pass och spinning/aerobicspass!
Ska ta och testa BodyCombat någon dag också. Såg grymt roligt och jobbigt ut igår när jag kikade in i salen medans klassen pågick.



Au revoir bitches 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback