Nytt år. Nya tag!

Skrivet 2011-01-13 @ 12:36:00

Sådär jaa, nu tänkte jag börja skriva lite igen.

Har som sagt varit en hel del med jobb (jul/nyår) och sen flytt!




Fick min första EGNA lägenhet efter 3 år i bostadskö (i Sundbyberg). Har ju hyrt i andra hand i flera år... Wihooo! Är såå glad. Jättenöjd med lägenheten. 53 kvm. Stor balkong. 4e våningen (högst upp).

Visst, det är lite som behöver fixas.. målas/tapetseras om. Men det går nog ganska snabbt sen när man kör igång med det.
Väntar på min fina soffa som jag beställde ifrån CHILLI. Den kommer om 7 veckor, seeeegt.


Träningen har jag hållt igång med, lite sisådär.
Men tänkte köra igång hårt nu, börjar imorgon, med diet o allt... Blir nog lite low carb/high protein diet. En del bra fetter också såklart, men ren  LCHF-kost tycker jag innegåller fööör mycket fett =( Speciellt animaliskt. Och jag kommer aldrig aldrig aaaaldrig ta bort frukt ;)
 Hoppas få med mig ♥ också, han verkar också vara lite sugen =) Alltid lättare om man är två.



Let's goooo go gooo! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback