Rygg o axlar

Skrivet 2010-12-07 @ 22:41:44
Har gått lite sisådär  med träningen (IGEN)... Åååh jag HATAR när jag får såna svackor!

Har lite delvis hållit mig undan med flit, för jag har haft en ond jävla muskelknut fram på halsen som strålar upp i huvudet och ger mig huvudvärk =(
Samma sak som jag hade för en månad sen alltså. Suck. Biiig suck.

Men idag kändes det faktiskt bättre, så tog mig ned till gymet och körde rygg + axlar + mage, samt cardio efteråt.
GICK SOM EN DANS =) Riktigt bra.

Kände av nacken liiitegrann, men inte alls så farligt som jag trodde... kanske är knuten borta imorgon eller i övermorgon...?
Annars har jag en tid bokad hos bästa kinesiologen, Aron, som ska få trycka ut knuten.

Var ute på morgonpromenad igår, och ska nog ta mig upp på en imorgon också innan jobbet =) Så skönt. Älskar att gå i snön.




Längtar till helgen nu!

På fredag ska vi på julbord (myyyysigt). Är inte så jätteförtjust i den maten men däremot den julstämning man får! =)
Sen på lördag kommer wünderbara Karin upp till Sthlm, så det blir nog en utgång då... ;) It's gonna be craaazy om jag känner oss rätt hehe =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

TACK SÖTNOS! :)

2010-12-13 @ 04:56:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback