Listen

Skrivet 2007-02-22 @ 22:10:58
160445-20

Veckans låt:  Beyoncé  "Listen"



fin ballad.... tänk å ha hennes röst!!

Da maan

Skrivet 2007-02-10 @ 20:11:05
betner
Sveriges sexigaste....?


Kollade idag på Magnus Betnér - Uncut. Haha han är ju sååå jävla bra! Mmmmh! Älskar hans sarkasm och  hur han gör reflektioner över vårt samhälle och hur han driver med "kändisar" såsom Runar, Ebba von Sydow *hatar den bortskämda brat-snorungen*. Så spring å köp (eller ladda ned) filmen nu, oki? =)

... Själv kanske man åker till Norra Brunn på onsdag och ser Magnus Betnér LIVE! Får bli Pias dejt då isf *ler*




[dagens ros går till Sajmon som skickar över dom låtar jag vill ha när DC++ inte funkar... thank U]

veckans låt

Skrivet 2007-02-09 @ 20:05:32
ciara

veckans låt: Ciara ft Chamillionaire "Get up"

skön RnB när den är som bäst!

SHIT HAPPENS

Skrivet 2007-02-06 @ 22:48:36

Shit happens... och nu har det drabbat MIG ! ! !

Jag har i en vecka, frånochtill, haft ont i halsen och varit snuvig/förkyld... fan... I fucking hate it.
Samma sak varje år.
Åker alltid på ont i halsen i januari/februari...
de senaste åren har jag också drabbats av streptokocker i halsen. Förvånar mig inte om det händer samma sak i år igen.
Hoppas verkligen inte det.
Jag är inte sjuk ofta. Jag har bra immunförsvar... men NÄR jag väl blir sjuk så blir jag SJUK.

det är vinterns fel... det har jag bestämt mig för... jävla Sverige!!!

- It has been a while -

Skrivet 2007-02-04 @ 20:56:01
..since I wrote in my blogg =)

Här sitter jag, mätt i magen... Käkade pasta pollo från Il forno på Fridhemsplan. Den är sååå gooo! "Riktig" pasta med mycket smak. Ingen blekfisig pasta a´la Kungsörnen här inte! Kycklingsåsen till pastan är ju inte direkt nyttig.. men ack så god =) Kan man allt unna sig då och då.
Passar perfekt på en dag som denna: dagen efter ;)

Var lite fest hos oss igår. Larssas kompis från Gbg (Christian Håman) och hans tjej Linn var på besök i Sthlm över helgen och så kom även Patrik och Nettan.
Som det oftast brukar vara, så var det roligare på förfesten än när vi åkte till stan sen. Det blev nåt jävla tjafs mellan några personer här, så stämningen sjönk ju innan vi skulle åka ut precis...
Anyway. Vi försökte på Berns först, men blev nekade pga att Nettan är 20... sen kommer jag inte ihåg vart vi gick.... hmm... vi gick runt lite iallafall... å till sist hamnade vi på Fridays... hann väl sitta där 25 min innan de stängde... Sen tog vi taxi hem.
Full å goo var jag. Men ville ju gå ut för å dansa. Inte för att sitta på arslet å dricka en äcklig jävla päroncider!!!
Shit happens!
Obviously.


Ska lägga upp lite bilder i veckan från festen med...



Annars har det inte hänt så mkt i veckan.. jobbat på salongen i sumpan. Känns bra. Rullar på, trivs braa! =)
  Hade en mardröms-behandling i fredags faktiskt. Det var en tjej som färgat håret hemma flera gånger (brunett) och sedan hade hon fått för sig att hon ville bli blond igen... så hon hade gjort slingor/blondering hemma... grejjen var ju bara att hon hade lagt i alla blekning i hela håret samtidigt! Så hon var ju pippi-gul i hårbotten... orange på längderna... å sen var vissa partier röda och endel mörkbruna... det såg för jävligt  ut! Och så ville hon bli helblond igen... jooo TJENA!!
  Såna kunder vill man bara skicka hem.
Man vinner ingenting på det. För de tar upp såå mkt tid.
Givetvis så blev hon ju inte blond nu. Hon hade jävligt svår-blonderat hår. 
Först hade vi gjort en avfärgning och sen drog vi många slingor i slinghätta. Tror att hon satt minst en timme sammanlagt med blekning i håret (först 35 min m 6% väteperoxid och sen drog vi på 9% väteperoxid i blekningen...)  Sedan vågade jag inte göra mer. Hennes hårkvalité var inte direkt den bästa... 
  Jag rekommenderade henne att göra massa inpackningar hemma och sen komma tillbaka igen om några veckor för att göra flera slingor. Man måste låta håret vila.

Annars skulle det gått av!


Träningen har gått rätt bra den med. Börjat köra lite på SATS i Sundbyberg, nära jobbet =) Faktiskt ett bra gym. Ganska stor del med maskiner/fria vikter. Och inte lika proppfullt med folk, som det t.ex. alltid är på Odenplan.
Ska testa spinningen här med... Söta boys som jobbar i reception/gym också ;)

Hoppas jag kan träffa min vän Sydneybruttan Pia på en liten fika i helgen... it has been a while honey!
   Ska tjöta lite skit m gamla kollegorna Jojjo och Mina från HairStyle på Odengatan i stan med. Blir nog en hel del snack ang. chefen Leyla... hon e heeeeelt pantad asså... är SÅ glad att jag slutade där.
Bra att varken Mina och Jojjo är kvar där nu heller... de lämnade i veckan. Hur ska bitchen klara sig NU? Bra tjejer!! =)
Hoppas företag går i konkurs! hähähähäh



.. *suck* nu är jag trött.... ska slå på lite PYJAMASavsnitt och garva till... sen sova... gott =)




Såg i övrigt sötnosen i Bodies without organs på Ica i Sumpan igår ;) ....... den blonda killen, INTE Alexander Bard haha!


Peace out





eeh... patrik
ehh... patrik =)


hetsiga diskussioner var det gott om... FÖR gott om
hetsiga duskussioner fanns det gott om... FÖR gott om!

jag å patrik... fulla å glada
jag å patrik.. fulla å glaada

gubba mi
gubba mii

jag vill inte va med på bild.. flinar ändå
jag ville inte vara med på bild... flina ändå... haha faan så fult

nettan å patrik
nettan, patrik å ida

snipp snapp snut... så var kvällen slut!
snipp snapp snut... så var kvällen slut