Magiiis

Skrivet 2011-01-17 @ 10:38:22

Vaknade upp idag med vääärsta magknipet, kramper och illamående =(
Faan inte kul alltså. Brukar få så då och då.
Till 90% är det när jag misskött kosten lite (för mycket socker än vad jag är van vid...) Antar att tjuven i dramat den här gången är Ben&Jerry-glassen jag och bejbi delade på igår (samt massa fruktsallad).

Ibland går det bra att "synda" lite. Ibland inte.

Den här gången var det sistnämnda.

Kunde inte stå rak i kroppen imorse, fick t.ex. mitt under min sminkning lägga mig i fosterställning i badrummet.

Morgonrutinerna tog dubbelt så lång tid med andra ord, kom till jobbet 20 min för sent... men men, är glad att jag mår bättre iaf!
Åt lite färsk ingefära innan jag gick hemifrån för att dämpa illamåendet lite, och det hjälpte nog =)

Mår helt OK nu. Thank God.

Men det var inga roliga 2 timmar i morse =(

SÅÅÅ nu har jag tyckt synd om mig själv lite, dags att gå ut o jobba o klippa lite kunder =)

Håll tummarna för mig att jag kan träna sen efter jobbet....?

=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var gott :)

NU känns det äntligen bra, varit lite av en känslomässig bergochdalbana efteråt, svårt att acceptera ens kropp osv men nu är jag mitt gamla vanliga jag igen :)

Kommer tävla igen i år, har inte bestämt tävling än men det är på hösten i alla fall :)

2011-01-17 @ 14:44:20
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback