L-L-L-L-LEDIG!!

Skrivet 2010-11-23 @ 10:21:31

Aah så skönt att vara ledig idag =)
Sovmorgon. Ligga o dra sig i sängen... ingen morgonpromenad idag inte.


Igår sov jag bara 5 timmar så jag var rääätt trött efter träningen igår. Kände att jag behövde sova 8 timmar inatt iaf. Och så fick det bli =)
Gympasset igår gick faktiskt rätt bra, helt ok. Blev axlar + triceps + mage.


Ikväll blir det nog lite Zumba på fridhemsplan (länge sen!) och hade ev tänkt gymma lite innan, lite ben/rumpa, I guess =)


Kolla dom har satt upp lite julbelysning i Sumpan såg jag igår när jag gick till träningen... myyyysiiit. Mi lajki.



Hepp, dags för lite frulle!


Kommentarer
Postat av: Sara

Gör du då? ^^

2010-11-23 @ 11:25:01
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback