NESPRESSO

Skrivet 2011-01-20 @ 12:11:17

Igår hämtade vi ut min försenade julklapp.
Darling ♥ och min chef, har lagt ihop pengar till en kaffemaskin till mig! Såå gulligt.

Först funderade dom på en Tassimo, men det blev tillslut en NESPRESSO Citiz D110 = mycket bättre.
Så nu kan jag njuta av gott kaffe varje morgon och kväll =D


Dricker man latte och cappuccino så kan man ju fixa en mjölkskummare också, men jag föredrar espresso/svart kaffe =)
Yuuummie.




Nu dags för lunch.
Sen blir det förhoppningsvis gym ikväll... Får se vad jag är sugen på o köra när jag kommer ned, kanske lite rygg + lite armar + cardio..?
Sounds good. Axlar tränade vi igår, och lite träningsvärk har jag allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback