<3

Skrivet 2008-04-20 @ 20:51:23

I'm here without you baby
but you're still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I'm here without you baby
but you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me




Saknar dig redan min älskling... letten mycket! Snart så... får jag vara med dig oftare.Kommer få somna och vakna upp vid Din sida. Varje dag.

Love YOU

image115

Sugen på...

Skrivet 2008-04-11 @ 19:47:03
... S U S H I ! !
image113 
image114

Glossy glossy

Skrivet 2008-04-10 @ 22:43:59
Idag kom Mina förbi mig efter jobbet och fixade mitt hår på salongen. Eftersom min plan är att gå åt det liiite ljusare hållet nu i sommar så gjorde vi lite ljusare slingor... inte sååå ljusa men lite guldblonda...
resultatet blev bra... men faaan... ja saknar verkligen mitt mörka hår!!!

A LOT

Känner mig blek i för ljus hår. Har inte varit såhär ljus på flera år!
Inte för att jag är så ljus nu, inte blond... utan mer guldljusbrun...
hade tänkt att köra den här nyansen över sommaren, och sedan bli mörk i höst. Men jag får se... kanske blir mörk igen snart.
  Älskar att vara mörk. Speciellt eftersom mina knall-blå ögon framhävs och blir ännu mer knallblå. Dessutom blir inte utväxten så markant när jag tonar mig mörk eftersom jag är mörk i mig själv... och jag tycker definitivt brunettes have more fun! =)

hmmm beslutsångest. Kanske får bli en mörk toning i helgen ialla fall..



Ungefär den här färgen har mina slingor nu :

But... I prefer :     

Yummiiie

Skrivet 2008-04-05 @ 14:49:52
Mmmm har köpt nytt proteinpulver... Whey class + från Dalblads med smak Äpple/Kanel. Mmmm mumma vad goo den är... smakar som att dricka flytande äppelpaj ;)

Har nyss kommit hem från gymet. Tränade DansStep på Fridhemsplan idag... jävligt roligt å svettigt å jobbigt =) BRA MUSIK med...! Me likey...

Drog in en sväng på H&M i Västermalmsgallerian och köpte lite skit. Får se om man kan änvända något utav dom ikväll vi ska ju UT =)
Härligt väder ute med! Våren är här... ett steg närmare sommarn ;)

tjoohoooo