TorsdagsLunch

Skrivet 2009-07-23 @ 12:38:01

Käkar lunch på jobbet nu. Kyckling + avocado + sallad med massa balsamvinäger på (göööött).

Lite lugnare här idag faktiskt... saknar min dampiga kollega faktiskt...!

Färgade nyss ögonfransar + bryn på en kund.
Hade jävlans problem med att få upp vaselinburken!!! Åååh höll säkert på i 4 min med att försöka få upp den, men fingrarna bara gled.. men tillslut gick den upp, jag spräckte 2 naglar på kuppen  =(




(För er som inte vet så använder man vaselin på huden kring ögonen när man färgar ögonfransarna för att fägen inte ska fastna på huden..)


Var ute på morgonpromenad 60 min i morse också. Så himla skön start på dagen! Förut gillade jag inte att gå på morgnarna (stavas det så...??) men det är roligare nu. Kanske för att jag har hittat en bra runda att gå... vid vattnet...
Ikväll blir det nog BENträning på gymet. Hög-reps pass. Me likey !!


Vad ska man hitta på till helgen då??? Jobbar ju iofs på lördag också, sen är jag nog sugen på bio. Var längesen.

Finns flera filmer som går nu som jag skulle vilja se:
◊ Ice Age 3
◊ Harry Potter
◊ Brüno
◊ Baksmällan
◊ Och den nya filmen med Johnny Depp.. minns inte vad den heter!


Tips/rekommendationer på bio, någon...?  =)

Kommentarer
Postat av: Sofia elander

Harry Potter är ett MÅSTE! iaf för dom som gillar Harry potter filmerna. :P Men baksmällan verkar vara bra med!

2009-07-23 @ 16:55:42
URL: http://elanderlicious.blogg.se/
Postat av: Michan

Tack för kommentaren :-D

Hahaha... du MÅSTE se Bruno :-D

2009-07-23 @ 18:38:27
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback