Jag är kääär =)

Skrivet 2009-01-02 @ 23:30:36

Dags att hoppa i säng snart.
Har varit en lång, men bra, dag... Var lugnt på salongen, så min snälla chef lät mig sluta tidigare idag =) Wiiihoo sånt uppskattas!

Åkte hem, drack lite kaffe och tränade sen här i Sumpan. Blev lite axlar och rygg och sen 30 min cardio (cykling idag). Gick riktigt bra faktiskt =) Tror jag behövde den där viloveckan mellan jul & Nyår.


*Gäsp* Nu drar John Blund i mig... bäst att krypa ned. Ska ju jobba imorgon också.


Men först måste ni titta på den här übersööööta ♥ kissen ♥..! Jag är helt såld! Så kär... älskar katter. Och denna tar priset i söthet.
Jag har tittat på klippet flera gånger om och om igen. Börjar nästan lipa för den är så bedårande... :S
Så jääävla sööt... VILL HA!!! =) 



Liten. Tjock. Goo. Mysig. Busig.

Kommentarer
Postat av: Michan

Haha, ja men det är så tråkigt att stå och mata på i evigheter på samma maskin:-D

Nu blev jag ju jättesugen på att köpa en kissemisse när jag såg filmen :-P

2009-01-04 @ 10:53:02
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback