Lovely day

Skrivet 2009-08-03 @ 21:37:25
Dagen börjades med en 60 min lång morgonpromenad längs vattnet.. den vanliga rundan...

Efter frukost och dusch så tog vi bilen ut till Vaxholm. Wow det var ju jättefint o mysigt där ute! Första gången jag åkte ut dit faktiskt. Där gick vi och strosade... tog en kaffe och glass.

Var sjukt varmt och soligt idag, fick nog några till fräknar i ansiktet  =)




Smet in i en liten mysig chokladaffär också... Köpte med oss en liiiten chokladkaka med 99% kakaohalt från MICHEL CLUIZEL. Den var faktiskt rätt gooo, jag gillar mörk choklad (favorit är Lindts mörka 90%).




Blev ett pass på gymet för min del sen också.
Blev rygg + biceps och sedan 25 min cardio på trappmaskinen också... jiiises vad svettigt det blev, inte en torr fläck på mig efter det passet haha  =) det ska vara...






Nu blir det färska jordgubbar och hallon och rött té.

Imorgon ska vi åka till Naturhistoriska muséet  =) Passar ju bra för det ska tydligen bli molnigt imorgon...

Kommentarer
Postat av: Michan

Härligt ! :-)

Min helg var lugn och skön :-)

Jo, jag tränade på SATS förut, men nu kör jag på F24S ist :-) Tränar du på SATS fridhemsplan ? Tänkte om de var så att du sett mig träna på SATS :-O ?

2009-08-03 @ 22:52:20
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: Jessica

Haha, EXAKT :) Hoppas allt är bra!

2009-08-04 @ 22:11:03
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: M

Oooja, SATS på kvällen var rena katastrofen ibland :-P

2009-08-05 @ 09:09:28
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback