Handlat

Skrivet 2009-08-05 @ 16:17:42

Hóla!

Kom nyss hem från en liten (tråkig) shoppingrunda... D.v.s. Jag köpte inget.. då är det en tråkig shoppingrunda ;)


Vi åkte in till Sveavägen i stan och gick till Gymgrossisten och Budo&Fitness.
Stefan köpte lite proteinpulver, jag hade också tänkt köpa men jag har säkert 2 kg kvar här hemma... så jag sket iiiit!


Gick till Budo&Fitness för att kolla om dom hade några snygga träningskläder istället.. men icke!
Var ganska ur-plockat... Dessutom tycker jag nog bäst om NIKE's kollektioner. Better Bodies har jag tröttnat lite på.
Såg förresten att SATS Medborgarplatsen hade köpt in lite NIKE träningskläder till sin klädshop... undrar om fler SATScenter tänker göra det också...? Vore ju niiiice.



Sen blev det en sväng till IcaMaxi på hemvägen också.
Sprang på lite kunder som undrade när jag skulle komma tillbaka från semestern =)


Funderar på om jag ska vila idag eller om jag ska träna...???
  Borde egentligen vila, för imorgon hade jag tänkt träna DansStep och på fredag Spinning... kanske bara åker ned å kör lite triceps + bröst... men jag är faktiskt ganska pigg, så det lockar faktiskt att dra sig till gymet  =)
Jaja, har några timmar på mig att fundera ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback