Love Sex & Magic

Skrivet 2009-04-19 @ 15:26:45
Har varit lite dåligt med update på bloggen... har inte direkt haft något kul att skriva... Bloggar mest som sagt för min egen skull, som en dagbok typ =)

Idag har iaf Jossan varit över en liten stund. Druckit lite kaffe och hängt i tvättstugan ;)
Nu dricker jag ännu mer kaffe och laddar min iPod, för snart ska iväg å gymma lite!! Har haft huvudvärk som suttit i sedan igår, lite irriterande för jag brukar nästan aldrig ha huvudvärk annars... får hoppas det går över snart, är ju inte så trevligt när det känna som att hjärnan ska sprängas när man lyfter vikter på gymet =(


Ny låt på min iPod "Love sex magic" med Ciara och Justin.
Skööön låt. Het video.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback