Hóla!

Skrivet 2008-11-11 @ 23:41:46


Nu är man hemma efter 1 vecka på Teneriffa!

Skönt att komma bort lite från kalla Sverige... men man blir faktiskt ganska trött på charter-livet där nere, så det var rätt skönt när man landade på Arlanda för några timmar sen också ;)

Blev mest sola, bada och äääta! Blev liiite brunare, men fick såna där hemska sol-eksem så jag vågade inte pressa alltför mycket... så några få fräknar på näsan blev det ändå.

Fy fan, ska bli skönt att laga sin egen mat nu. Är rätt kräsen, så jag tycker faktiskt inte det var så bra mat där nere... dåligt kryddat, och tråkiga menyer... mycket pommes frites och sån skit! Inte så roliga sallader heller... Men det fanns någon fiskrätt som faktiskt var goo.. och sen var ju Paellan med skaldjur det bästa jag åt där nere =) Mmmmm... den satt fint i kistan! Riktiga stora färska räkor och musslor tillsammans med saffrans-ris som innehöll lite fler skaldjur.  
 



Ska bli skönt att köra igång med träningen nu också, jag känner att jag åt ett antal för många glassar där nere ;p

Slänger kanske upp några bilder också i veckan, tog inte så många dock! Är dålig på att använda min fina kamera... Men nu är det dags för sängen, jobb-dag imorgon!


Buenos noches!

Kommentarer
Postat av: Sofia Elander

Hejhej! =)

Hehe nejmen inte ska du klaga lina, vi har varit så avundsjuka på dig här hemma och det har inte varit något bra väder här nere alls under den veckan du var borta!

Fast det är iofs sant, inte så roligt att äta pommes osv varje dag. =(

Skönt att ni har kommit hem och att allt är som det ska. =)

Kram

2008-11-12 @ 02:33:48
URL: http://blondinelander.blogg.se/
Postat av: Julia

haha nää verkligen inte, man slutar aldrig förvånas :P

2008-11-13 @ 19:17:22
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback