Gulsot och Egypten

Skrivet 2008-01-19 @ 18:06:53

Igår var jag hos doktorn för att kolla upp vad jag åkt på för skit... Det visade sig inte vara streptokocker (som förra gången) utan jag hade istället fått en halsinfektion orsakat av ett virus... och tydligen fick man ingen medicin/penicillin då eftersom då brukar det oftast bara bli värre.


Så jag får vänta tills det går över.. vilket lär ta ett par dagar till!


Men idag har jag varit ganska "slemmig" i halsen.. och det är iofs ett ganska bra tecken för då brukar halsontet vara över ganska snart. Halsen "rensas ur" typ =)  Har försökt harkla upp massa, men det är alldeles för tjockt nu så det gör bara jääävligt ont. Kan knappt prata.

  Jag jobbade dessutom idag... var kanske inte det smartaste. Men fan, jag behöver pengarna!


Jag & Stefan åker nämligen till Egypten den 1 februari =) =) Till Hurghada.

Satan vad göööött det ska bli! Längtar redan.. sol å värme... mm gött.


Ska bli häftigt att åka till Kairo och kolla på pyramiderna också. Har alltid varit fascinerad av dom.

Hurghada ligger ungefär 55 mil från Kario, så man kan göra både 1dags- och 2dagarsutflykter.
  Sweet.

Åkte in idag efter jobbet och tog en spruta mot Hepatit A (gulsot).
Nu återstår det bara att lägga sig i solariet 2-3 ggr innan man åker ned, så slipper man blända alla där nere ;) hehe.


Håll tummarna för mig nu att jag är frisk tills på måndag!!!! Nån jävla måtta får det vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback