ibland blir det så fel.. å kul

Skrivet 2007-09-07 @ 12:37:54
Det är kul å klippa gamla tanter. I alla fall dom som är pratglada å trevliga...
I veckan klippte jag en tant.
Hon var gullig... men hon hörde lite dåligt.
  Så när jag skulle föna hennes hår, så frågade jag om hon ville ha mousse i håret.

Hon bara stirrade på mig... "Va?! Ska jag få ost i håret?!"

Hahaha jag har garvat åt det flera dagar nu... gulliga lilla tanten... Och jag är så jävla lätt-road! haha =) Tur det.



Mmmm är ledig imorgon för en gångs skull!! =) LYX.. så då blir det till att sova länge, träna lite o sen på kvällen blir det fest m Micke å hans polare =) sweet

Kommentarer
Postat av: Johan

Du skulle ha tagit fram en tub med sån ost på tub o bara gått lös på hennes blå/lila hår, det hade ju varit sketakul Lina, varför gjorde du inte det?? Nice o se dig på FB äntligen.. kram

2007-09-07 @ 14:30:41
Postat av: lina

haha jaa fy fan vad kul dt hade varit... =) hade nog blivit utan jobb efter det tror ja!

2007-09-08 @ 11:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback