Så var man 22

Skrivet 2007-05-13 @ 23:20:34

Helgen flöt ganska smärtfritt förbi =)
Började ju med att fylla år på fredag... så det blev en ganska städad kväll med lite middag och lite vin. Skulle ju upp och jobba på lördag så det blev ganska tidigt i säng..

slutade kl 14 på lör, så sen vart det träning och sen en timmes helkroppsmassage av en kille (Georgios) som brukar komma till jobbet och massera oss.. fick honom att göra ett hembesök, och det var ju inte helt fel! =)   *mmmm rumpmassage*  fiin kille det där också...! Så efter det var man ju lagom goo å seg. Kände egentligen för en mys-hemmakväll men drog ut med Dori och Kristian och Zoro. Vi hamnade tillslut på Undici, var väl helt OK där. Mycket folk.
Den fete Tomas Brolin var ju där. Langade upp lite dricka till några billiga brudar, haha!
  Kvällen va rolig iaf... enough details.


Vaknade upp på andra sidan stan.
Nice.
Kollade på klockan och insåg att jag måste åka hem typ direkt, för jag hade bokat tvättstugan kl 12 (som jag absolut var tvungen att ha).
400 spänn fick jag betala jävla TaxiStockholm...! Ångest... dags att börja hålla i pengarna lite tror ja.


Skulle suttit fint med en massage till idag.
Sitter det någonsin fel förresten...?



baj baj äppelpaj

image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback