nr 1

Skrivet 2007-01-01 @ 18:10:16
Sådär ja... Nu har även JAG tagit mig i kragen och skapat mig en blogg. Man vill ju inte vara sämre än alla andra liksom =P

Ska bli spännande och se hur ofta jag orkar besöka denna sida och uppdatera ny info... hmm....



Nytt år - nya vanor
Idag är en rätt bra att börja publicera sin nya blogg på egentligen ;)

Igår var det ju som sagt Nyår. Kvällen tillbringades ute på Värmdö här i Sthlm. Jag å min pojkvän (Larssa) var ute hos några poliskollegor till honom: Mange och Anna. De bjöd på en jävligt goo 3-rätters m skumpa å hela köret... Så vi bara åt, drack å hade det trevligt. Spelade ett parti med "Dubbel Rapparkalja" också. Haha fyfan det är så jävla kul =) Undrar OM man kan få sjukare "förklaringar" än vad som skrevs ned av oss igår asså... haha jaa fantasin var det ju inget fel på iaf =D
Tror vi var hemma kl 5 i morse.. då var ja redigt trött iaf!

Inför 2007 har jag inte gett några löften, men det finns ändå en hel del små saker man vill få gjort:

¤ Skaffa körkort (gå en intensivkurs i sommar är det tänkt)
¤ Få ett fast jobb med VIT anställning (frisörbranschen är en jävla skitbransch asså...inte mkt vitt jobb här uppe vill jag lova!)
¤ Svarva till sin kropp så den blir snygg inför Beach 2007 (hehe vad annars?!)
¤ Skaffa lite mer vänner här uppe i Sthlm
¤ Göra SPA-besök minst en gång var 6:e vecka. Är ju verkligen värt pengarna!
¤ Undvika att fylla 22 år! Det är inte sant vilken åldersnojja jag har! =( ... hehe hmm... men hur fan ska jag kunna undvika det...?



GOD FORTSÄTTNING på er alla!


Mange. Nyår (Thomas i bakgrunden)
Mange mitt uppe i Rapparkalja (Thomas i bakgrunden)


Nyårs-klädseln
Min nyårsklädsel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback