Shape

Skrivet 2010-09-19 @ 16:07:36
Idag hängde jag med Pia och Hanna till Odenplan och testade passet SHAPE (första gången för mig). Såhär beskriver SATS det:

Shape

Funktionell styrketräning med varierade övningar för hela kroppen. Vi använder oss av kroppstyngd, bräda, vikter och gummiband för att göra träningen utmanande.


Det var faktiskt jobbigare än vad jag trodde! Blev svettig.
Ganska kul, kommer säkert testa det igen.
Bra att variera sin styrketräning i gymmet med sådana här uthållighetspass!



Efter träningen åkte vi in till Hötorget och käka lunch. Räksallad blev det för mig =)


Ska in till Kista och springa lite ärenden snart, men först iväg och rösta!











Kommentarer
Postat av: J.M.

Jaså du springer på sats du. Ska hålla utkik efter dig, du var ju sötsöt! :-) Ha en bra dag.

2010-09-22 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback