Packning pågår!!

Skrivet 2010-10-11 @ 00:19:53
Helgen har susat förbi väldigt snabbt.
Drog till Uppsala efter jobbet i lördags. Där blev det lite utgång och myyys =) Jättemysig stad faktiskt, jag gillar Uppsala.


Ikväll har det blivit liiiite packning (är ju en sista-minuten-människa, så det sista måste jag ju spara och stress-packa ned imorgon juuue) ;)
EN arbetsdag kvar, sen flyger vi mot Egypten! Fan vad jag behöver det här. S_E_M_E_S_T_E_R  baby!
Tjooho!
Ser att det kommer ligga runt 29-30 grader på tisdag när vi landar. Sweeet ;)




.  .  .  S k ö n   l å t .  .  .


Kommentarer
Postat av: Emily

Angående ditt inlägg 29 maj förra året:

Det kan säkert vara smart att ha någon form för skydd när man utför kemiska hårbehandlingar. Jag jobbar som frisör, men använder dock inte förkläde med Airwall. Jag använder istället munskydd och skyddsglasögon vid kemiska hårbehandlingar, i tillägg till handskar och förkläde.

2010-10-21 @ 14:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback