Löööve te min Karin

Skrivet 2010-10-06 @ 22:49:05
Min kära Karin och jag "samtalar" o skojar lite på facebook, som vi brukar =) :



KARIN:
gör du kvenna
e ju off line all the time
LINA:
står det så?? konstigt.. jag är ju online heeeeele tiiiin
cp fäääjs book
stryk ska den ha
 
KARIN: 
mmmm mööööe stryck girlfight

LINA:
hahaha
fööördeelar = fääjs book kanske skärper sig och inte skrivet att jag är offline
nackdelar = det kommer bli mkt blod
KARIN:
nackdelar = du kommer ha en blodig näve när du fuckat upp din dator på käften, SÅ ATT SÄGA

LINA:
hahaha
Föööördelar: man kanske blir omplåstrad av en snygg doktor
;);) yeeeah
KARIN:
då skulle du ju spöa skiten ur allt om du hade den garantin
fuling där
LINA:
HAHAHHAHAHA
hahahhaha
shit
du känner mig bra
hahaha
dagens citat är av dig Karin :D:D



Lite interna skämt o så... men vi flabba gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback