Kass

Skrivet 2010-10-03 @ 13:25:31

Inte uppdaterat på ett tag.
Har jobbat 6 dagar den här veckan också. Så man är rätt seg... Och träningen ska vi inte ens tala om... KATASTROF!! Usch. Men har haft annat för mig i veckan också.
 
Var på förhandsvisning av filmen Buried  i torsdags.
Den var väl helt OK, för att vara sån lågbudget-film... Rätt läskigt om det skulle hända en själv. Jag har ju lite lätt klaustrofobi. Men det är nog ingen film jag kommer se igen tror jag.




Idag blir det lite träning om några timmar. Både styrka och cardio har jag bestämt mig för... för om mindre än 1,5 vecka så sitter man på planet till..................  EGYPTEN !!!! =) Yaaaaay! Lär ju bli en hel del bikini då menar jag. Lord have mercy  ;P




'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback