BIO

Skrivet 2010-10-22 @ 12:16:47

Tog mig ut i morse på morgonpromenad, trots snön och mörkret och min träningsvärk  efter ben-passet på gymet igår =P
Gött anyway.

Känner bara att jag har lite lätt förkylning liggandes i kroppen, så passar bra att vila från träningen ikväll. Blir BIO istället, och förhoppningsvis lite sushi från favvostället i Sumpan innan.
Ska se Paranormal Activity 2.... Hmm, spännande. Jag minns att första filmen satte rätt bra (jobbiga) spår i mig. Creepy som fan ju =/

Dags snart för lunch här. Blir hem o käka kalkonfilé med sallad och keso-lök-oliver-champinjoner-persilja-blandning! Yummie yummie in my tummy.

T.G.I.F.!!! Fredagar är nice.
Saknar värmen från Egypten bara =( Skulle behövt en vecka till där borta....



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack snälla! Detsamma!

2010-10-22 @ 16:55:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback