Senaste veckan

Skrivet 2010-07-18 @ 19:01:02

Åkte hem till Hjo förra lördagen och stannade till tisdagen.

Var sååå gött att komma hem lite. Varva ned o bara ta det lugnt!
Hann träffa min resekamrat Karin en sväng i Skövde också... kan inte fatta att det redan har gått 4 månader sen vi kom hem från resan!! Får besök av henne i Augusti då hon kommer upp till Sthlm, så det ska bli kul.


   


Annars har veckan mest bestått av jobb och träning.
Lite lugnare på jobbet såhär på sommaren, så då har man ganska mkt energi över till träningen =) det har faktiskt gått riktigt bra. Varvar morgonpromenader med styrketräning och konditionspass.
Idag körde jag 60 min kondition (trappmaskin och cykel) och sen lite magövningar och armhävningar på det.

Blir att leka lite hemmafru här ikväll. Städa och fixa matlåda... Hade tänkt städa i veckan men det har ju varit sååå varmt, man orkar inte. Idag är det lite svalare ute (och inne). Mer humant.


Imorgon blir en bra dag tror jag =)
Först morgonpromenad, sen kommer kära Jossan o hennes syster till mig på jobbet och fixar håret.
Sen ska jag till Sandra i Solna och fixa mina naglar!!! Behövs verkligen...! Undrar vad hon hittar på för kul imorgon, hon brukar få fria händer när det gäller färger (förutom orange o gult) och dekoration o så... Fan mina naglar växer skitfort, egentligen är det för långt att vänta 3 veckor mellan besöken, kanske ska föreslå 2 veckor...?






Just det, idag fyller lilla mamma år också. *Grattis grattis*
Gav henne och pappa biljetter till ZZ TOP's konsert i Göteborg i oktober. Dom blev så glada =)
Det är ju farsans stora idoler så länge jag kan minnas...

Känns så bra när man ger presenter som uppskattas.
Visste att dom båda skulle gilla det... jag är allt bra snäll jag ;) hihi.

Hepp, time to get busy.

Laters...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback