It has been a while..

Skrivet 2010-07-07 @ 23:38:01
VERKLIGEN!
6 månader sen jag bloggade sist.
Tänkte ta en paus efter resan o allt, men inte såhär lång paus..!




Men nu kände jag att jag var lite sugen på det igen. Skriva av mig lite då och då.

Kommer kanske så småningom lägga upp lite bilder från min resa till Nya Zeeland och Australien som gjordes i vintras... UNDERBARA ställen! Längtar tillbaks dit varenda dag. Faktiskt.

Nu i sommar kommer jag inte ha så mkt semester faktiskt, några dagar här och där bara... Iochmed att jag var ledig 5,5 vecka i vintras där så.... men det gör inget, ångrar inte det en sekund! Resan är det BÄSTA jag gjort i mitt liv!


Livet annars då?
Joo det rullar på fint.

Lever singellivets glada dagar, trivs mkt bra med det =) Speciellt nu när det är sommar ;)

Jobbar
kvar på samma salong i Sumpan också. Stabilt.

Träningen
har också gått helt OK nu det senaste, håller i mina morgonpromenader och gym-pass och spinning/aerobics/step-up pass även fast det är sommar!! =)
Kommer troligtvis skriva en del om träning i bloggen för att lättare hålla lite koll på sina pass och även för motivationen...

Nu kör vi.




Peace and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback