ShoPpiNg

Skrivet 2010-01-03 @ 20:58:08
Blev lite impulsshopping idag.
Var inte alls meningen... skulle egentligen bara "kika lite" i affärer, men kom istället hem med 3 par skor, 4 linnen, 2 cardigans/koftor och en Adidas träningströja/zipjacka samt lite smycken.


 
från Din Sko och Scorett (alla var på REA, sikket flyt)



Förresten... Igår var vi på bio och såg filmen "The Imaginarium of Doctor Parnassus". Den var faktiskt riktigt riktigt bra! En mycket annorlunda film, lite fantasy sådär... jag gillade den väldigt mycket. 
Bra casting: Heath Ledger, Lily Cole, Jude Law, Johnny Depp, Colin Farrell, Mini-Me (söööt haha)



   


Hann även köra ett 60 min konditionspass på gymet idag, samt lite mage och armhävningar.
Riiiiktigt gött, har träningsvärk i nästan hela kroppen efter föregående träningspass dagarna innan (utom bröst och ben)

Nu ska jag ta och slappa lite framför TVn, känner mig lite lätt mosig... Imorgon blir det jobb sen spinning + ben!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback