14 dagar kvar

Skrivet 2010-01-14 @ 17:59:00
Ute i sista sekunden (som vanligt!).
Men idag drog jag in till stan och köpte mig en backpackerryggsäck.

Gick in på både Naturkompaniet, Stadium och Intersport och kikade.
Slutade med att jag köpte en Haglöfs matrix 50 på Stadium. Den är tydligen en populär tjejryggsäck eftersom axelbanden var lite smalare och satt lite bättre runt bysten... eller va hon nu snackade om...
Kändes som den satt väldigt bra på mig faktiskt.
Blev en vind/regnjacka också.

SHIT 14 dagar kvar exakt idag tills vi åker!! Mmmhmmm I feel soo good !  =D




Slimmad och mångsidig ryggsäck som perfekt kombinerar minimalism, låg vikt och goda bäregenskaper

• Contact™ Adjustable System. Ett bärsystem med Velcro justerbart bärok som kan anpassas i höjd efter din rygglängd.
• Ram i 6061-T8 aluminium
• Formpressad rygg
• Instoppbara isyxfästen
• Delbart huvudfack
• Sovsäcksfack med inre kompressionsrem
• Unikt snölås med tillslutning som öppnas i en rörelse
• Justerbart i höjd samt avtagbart topplock med inre nyckelhållare
• Sidfickor som rymmer vattenflaskor, tältpinnar etc.
• Invändig ficka för vätskesystem och slanghållare på axelremmarna
• Öglor på frontpanelen för fäste av liggunderlag
• Frontpanel med elastiskt fästsystem
• Bröstrem med visselpipa
• Reflextryck
• Storlek: ca 50 liter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback