Phuh

Skrivet 2010-08-08 @ 20:10:13
Idag blev det en svettig dag!
Började med att gå på spinningklass 60 min på förmiddagen i Stadshagen. Var en instruktör jag aldrig tränat för tidigare, men shit vad han körde på!!! Have mercy haha, svetten bara rann =) Men det var gött (efteråt).

Senare på eftermiddagen gick jag ned till Sats i Sumpan och körde lite ben. Redan på uppvärmningen blev man ju svettig värre... =)

Och nu har jag tvättstuga =( Inte lika kul.. hade massa tvätt, får köra 6 maskiner!



Igår var jag ledig från jobbet och då åkte jag in till stan med mina föräldrar och moster Berit.
Efter lunch drog jag och farsan in till Naturhistoriska muséet. Dom andra stannade kvar i stan.
Det var PACKAT med folk i t-banevagnen när vi skulle ta röda linjen ut till Universitetet...

Hmm, massa hårdrockare tänkte jag... ska alla till muséet?


Men nej, det visade ju sig att Iron Maiden spelade där ute någonstans... haha jag och farsan var nog dom enda som skulle gå på museum =)
Vi gick på Cosmonova först, såg filmen Deep sea. Tycker den "biografen" är sååå häftig! Filmen var bra med... hade en skön liten unge som satt och babblade bredvid mig hela tiden haha... iochförsig så var ju halva muséet fyllt med kidz! Mama Mia.

På kvällen gick vi till GRILL i stan och käkade. Älskar det stället. Så jävla gött käk! Tyvärr fick vi inte sitta i den mysigaste delen men... kanske nästa gång.


Pappa =)


Fanns mycket att titta på...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback