La familia

Skrivet 2010-08-04 @ 21:43:02

Jobbar o tränar o sen vet jag inte vart dagarna/kvällarna tar vägen!! =) Går så fort.
Dålig update I know..
Men la familia är uppe i Sthlm nu på lite besök, så lär inte bli så mkt mer skrivet i veckan nu, får bli lite mer nästa vecka, efter helgen o allt!!



fredag ska vi kanske käka kräftor hos moster.
Jag tar nog med mig sushi istället... jag älskar fisk o skaldjur, men kan inte äta något djur som man kan "se"... se vad det är som har levt innan det blev mat!
Ingen fara med köttstycken liksom, men när man ska skala kräftorna själv och rensa bort allt äckel så blir jag lite äcklad =( Samma sak gäller när man köper grillad kycklingg. Kan INTE rensa den o sen äta... blä!
  Kött är gött, men jag vill egentligen inte se vad det är jag äter haha... fånigt kanske, I know?



Och på lördag är jag leeeedig wiiiie nice =D
Blir nog en sväng på stan med päronen och sen har vi bokat bord på GRILL på kvällen. Sweet.
Hoppas dom har kvar den äckligt goda efterrätten med jordgubbar, ingefära o cremigt marängtäcke ♥ Var ett tag sen jag käkade där, hoppas dom inte gjort om menyn alltför mkt...
Gött kött har dom, det är nåt som är säkert  ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback