Det blev visst...

Skrivet 2010-08-29 @ 09:34:31
... lite vin igår! Känner inget av det idag, är rätt pigg.

Sitter o dricker kaffe, ska iväg på spinning i Stadshagen som börjar kl 11.oo tänkte jag.



Har en kompis som var uppe på besök i Sthlm i helgen, så vi gick ut o käkade thai igår.
Så jäääla nice. Blev någon räkhistoria för mig. 
Kom ändå hem rätt så tidigt... var rätt trött efter att ha jobbat en 6 dagarsvecka kan jag säga.


Man märker att det blivit kallare och mörkare ute nu, hösten står verkligen runt hörnet. Kanske får bli lite shopping snart med massa mysiga höstkläder =)
Jag tycker om hösten, för det mesta. Om det får vara soligt och fint. Regnet kan ju skippas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback