Dagens

Skrivet 2010-08-16 @ 23:37:57
Var som sagt ledig idag, så då passade jag på att ta en lite senare morgonpromenad (kl 9.00 gick jag ut).
GÖTT väder idag, soligt och nice.

Efter frukosten drog jag in till stan och mötte upp G för en fika, och gjorde några ärenden..

Sen hem, käka, vila och sen ned till gymet. Körde lite axlar + triceps + mage + 30 min på trappmaskinen efter.
Gick bra =)




snyggt




När jag traska hem från gymmet vid 21-tiden så kändes det verkligen som att hösten är påväg! Shit. Var mörkt och lite kyligt... =/
Tur att det fortfarande är lite ljust på mornarna.

Hepp, har nu fixat matlådor för 2 dagar, dags att sussa... Najti najt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback