Weekend in Hjo

Skrivet 2009-11-01 @ 20:40:38
Kom nyss hem efter att ha spenderat en helg i Hjo.


Asså, jag vet inte riktigt vad som har hänt men... den här gången kände jag riktig ångest över att vara "hemma" !
Förut har jag tyckt att det varit rätt skönt att åka hem emellanåt. Hem till lugnet.
Men den här helgen var det verkligen DÖTT ute. Shit.
Att staden ens överlever...! =) Mysigt och fint visserligen.. men kom igen!! Blir deprimerad bara jag tänker på hur det skulle vara att bo kvar där.


Hann väl med en hel del.. klippa familjen.. ute å käka.. promenader.. testa spela lite Wii (kul som fan, men svårt!), träffat Sebbe osv osv..
Hade även planerat att gå till gymet, men dom hade stängt i lördags *KASS*



Skönt med en ny vecka nu. Nya tag.
Ska köra fullt fokus på träningen och kosten (blev lite för mycket gött i helgen.. inte bra!).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback