Life on PAUSE

Skrivet 2009-09-23 @ 22:42:09

Sorry guys, tar en liten paus från bloggen lite.
Känner att jag inte har så mycket tid över att göra massa updates... Men jag mår bra!!!


Life is on PAUSE... for a while.



Goosh

Skrivet 2009-09-07 @ 00:16:45
Har ju haft besök i Sthlm av gooa Karin från Skara.
Haft en jääädrigt sköj helg! =)


Tanken var väl egentligen att vi skulle ta det rätt så lugnt... ut å käka och snacka lite om vår resa till Australien/Nya Zeeland som vi ska göra.



Well... Vi började med sushi-middag i lördags. Sen åkte vi in till en pub i Gamla Stan där vi mötte upp en polare. Hade egentligen bara tänkt ta ett glas vin.
Men kvällen slutade efter (ett antal glas vin senare) på Patricia kl 04.00 !!
=) Kul hade vi iaf.
Träffade en kille från Australien som var i Sthlm på semester ett par dagar. Trevlig som fan. Såg ut som en riktig surf-dude ;)

Vi mötte upp honom i stan idag och drev runt lite i några timmar... Guidade runt honom lite i Sthlm.
Haha men jag måste vara den sämsta guiden EVER!!
"What's that..?" kunde han säga och peka på någon byggnad/hus/skulptur
"Eeeh.. fuck.. I don't know" fick jag säga rätt ofta, haha!
Får väl skylla på att jag bara bott i Sthlm i 3 år.


Blev mycket skratt idag. Sweet weekend helt enkelt.
Imorgon skulle han dra till London och sedan tillbaka till Australien så småningom...
  Själv ska jag å Karin gå på 2 st reserådgivningar imorgon! Förhoppningsvis kanske vi bokar, bara vi kan bestämma oss!  =) =)  Wiiie ska bli sååå kul! LÄNGTAR!!


Time 2 sleep. Najty najty.



Gym

Skrivet 2009-09-01 @ 21:37:29
H
e
j

 
h
o
p
p!

Precis fått i mig en proteindrink och 2 finn crisps råg med avokado, skinka och tomat! Satt gött i magen efter gymet.
Blev rygg + biceps idag... sen lite cardio efter också.
Skönt å rensa kroppen lite.

Imorgon kväll blir det ingen träning för då ska jag till min kinesiolog efter jobbet. Se om han kan fixa till min axel *hoppas hoppas*. Den kändes bättre idag, än igår, men det gjorde faktiskt lite ont i vissa övningar idag på gymet =(

Ingen idé att ens försöka träna efter ett besök hos honom, man brukar vara heeeelt mör i kroppen och knoppen.

Ska nog iaf. upp och köra morgoncardio innan jobbet... hoppas det inte regnar bara  :S