monster

Skrivet 2007-08-31 @ 22:00:50
fyyy fan, kolla på detta http://www.aftonbladet.se/nyheter/article668190.ab

Jag HATAR HATAR HATAR verkligen spindlar!!! Skulle jag gå i skogen å se såna där stora nät så skulle jag svimma... sen antagligen dö eftersom någon äcklig spindeljävel (giftig) bitit mig.
Sen skulle dom väl linda in mig i en kokong av deras nät o hänga mig uppochned bland träden....

Spindlar = satan i miniatyrer

Dagens TIPS

Skrivet 2007-08-30 @ 19:11:34
Kolla dig alltid i spegeln och checka dina tänder efter du ätit KESO ! .. risken finns att det fastnar en hel del mellan tänderna..

WORD !

Skrivet 2007-08-28 @ 18:22:47


Se aldrig ned på någon om det inte är för att hjälpa dem upp

Höst + Te = sant

Skrivet 2007-08-27 @ 22:30:47
Sitter här nyduschad efter kvällens träning (DansStep), och väntar på att vattnet ska koka upp på spisen.
Tänkte göra mig en kopp te.
Var inne på Bönor o Blad idag i Västermalmsgallerian och inhandlade nytt lösvikts-te. Det blev två olika sorter:
Kashmir och Safari. Båda är grönt te. Som är så fucking jävla nyttigt, haha =)
  Nu såhär på kvällen får det bli rött te Rooibus Champagne & strawberry, eftersom det är koffeinfritt... annars kan Lina inte somna.

  Känns som det är dags att ladda upp te-förrådet hemma nu. Hösten är ju snart här! Idag var det ju kallt som fan ute... Dags att ta på sig vantar när man går ut liksom =( Brrr, jag är inget fan av hösten direkt...

Fast jag tycker att varje årstid har sin charm.
Jag gillar faktiskt hösten om det är mycket sol och färgglada gula, röda orangea träd och buskar. Det är även mysigt med massa hemmakvällar framför TV:n tillsammans med en kopp te, en varm filt och ett manligt sällskap ;) Dags att ge sig ut på stan snart och shoppa lite höstkläder också... såsom jacka, jeans och kanske lite nya träningskläder... Vi får se vad plånboken tillåter.

Just det, måste faktiskt få tummen ur arslet och köpa någon av klockorna från Guess. Min nuvarande klocka gick sönder (batteriet stannade... lika bra att köpa en ny!)  ;)

vill ha..

Skrivet 2007-08-22 @ 23:14:30
en ny klocka... funderat på dessa klockor från GUESS ett bra tag... den med leopard-urtavla hade jag inte sett förut.. men den va niiice..

hmm ole dole doff... vilken ska man ta?

     

Helluuuuuee !

Skrivet 2007-08-20 @ 22:11:37
Sådär ja.
Nu finns internet hemma hos mig igen =) Sweet. Går typ 100 ggr snabbare än innan också.
Skii.

Har nyss kommit hem från träningen. Körde DansStep på Fridhemsplan idag. Kul som fan! Var längesen jag gick på StepUp nu.. Måste varit i juni någon gång... har mest kört kondition på egen hand i sommar såsom trappmaskin, cykling, jogg osv... 
 
Fan det är redan 20 augusti ! Helt sjukt. Snart är det september och då är det verkligen finito för sommaren.. i alla fall är september en höstmånad i min hjärna.
Har gett upp hoppet om några varma soliga sommardagar som SMHI lovat ett antal gånger... så nu ser jag faktiskt fram emot hösten =) .. Lär väl iofs ändra mig så fort det blir kallt och regnigt och grått.
HATAR kyla.
Men en positiv grej med hösten är ju att alla jävla insekter och kryp försvinner!!! Gött... I hope you never will come back... hahahaha


Nää nu ska jag fixa iordning lite sallad till jobbet imorgon.
Sedan blir det läsa nya numret av Fitness Magazine som låg innanför dörren när jag kom hem idag =) =)
 


Take care now... byebye then

Snart

Skrivet 2007-08-15 @ 18:46:20
Har inte skrivit här på ett tag eftersom jag inte haft internet hemma... men det kommer jag nog fixa nu till helgen... so ya´ll know...
ha're gött

UpDate

Skrivet 2007-08-08 @ 18:58:18
Sitter i Hjo nu.
Har ledigt denna veckan. Tänkte dra mig bort från Sthlm lite..

Har inte så mkt att rapportera.. här händer det lika lite som vanligt... skönt det med...i några dagar.

Ska strax ta å kika på den nya Simpsonsfilmen tänkte jag.


Har ju inget internet hemma nu i Sthlm på drygt en vecka till... sen  får jag snabbare uppkoppling =)
  Så sedan sist jag bloggade så har det inte hänt så mkt... Hade 2 tjejkompisar som bodde uppe hos mig fre-sön. Ida å Karin från Skara.. vi läste frisör på gymnasiet ihop... sjukt roliga tjejer =) Såna växer inte på träd... speciellt inte i sthlm !!! Haha vi har samma humor.. sjuk sjuk humor =)
  Så vi var ute å festade lite.. gick på stan osv... va gött väder.


Idag var jag förresten inne i Skövde å kikade lite.. hittade en supersnygg jeans-klänning från Vero Moda... i mörkt jeanstyg.. den kan man ha i höst också, tillsammans med ett par snygga stövlar... satt tight å fint över röven också!
Jeansklänning samt jeansjacka är något jag brukar förknippa med plagg man hade på sig i mellanstadiet typ! Haha hemska backflashs nu! Men denna klänning var 1000 ggr snyggare än de jag hade på mig för 10 år sen ;)




Peace and löööve

Död sängkamrat

Skrivet 2007-08-01 @ 22:25:58
Igår morse ringde min klocka/mobil.
Snoozade 20 min... låg å vred mig lite i sängen.

Slog upp ögonen. Ca 10 cm ifrån mig, i ögonhöjd, ligger något... dött... En äcklig jävla insekt!!!!
En såndär harkrank.

Bläää.. den har säkert krälat runt i mitt ansikte under natten.. skulle inte förvånat mig om den varit i min mun med... fy fan. Hatar allt som kryper å är äckligt.
SPINDLAR, tvestjärtar, myror, getingar, flugor, larver.. you name it.

snusk