Let's salsa!

Skrivet 2008-03-25 @ 21:00:28
åååååh..! Jag sitter och kollar på "So you think you can dance?" på tv nu.
Blir så jävla sugen på att börja dansa salsa igen!
  Jag gick lite kurser förut, för några år sedan. Men sedan jag flyttade upp till Sthlm har det inte blivit något alls =(

Jag älskar salsa!
Det är en grymt het, passionerad, snygg dans... Älskar latinska rytmer, blir alltid så glad av att höra dom. Går ju inte att sitta still =) Man vill bara upp och röra på höfterna och dansa med en snygg kille!  ;) All night long..
Måste fan signa upp mig på en kurs här snart... har sagt det ett bra tag nu iochförsig, men ja måste få tummen ur arslet...

image105
image106


Funderar på att ta en danskurs i typ hiphop/street också... men man känner sig nästan för gammal..?! 22 år liksom...  =( Jag dansade en hel del sånt förut också, för  drygt 3 år sen, så jag vet inte om jag kanske måste ta nybörjarkurs isånafall...? det känns ju sådär kul. Jag och alla kids haha =)

Locking ser jävligt ballt ut... önskar jag kunde det!!! Kroppskontroll till tusen.. fan fan fan =P

Kristoffer Appelquist

Skrivet 2008-03-17 @ 23:42:42
YES!!
Parlementet har utökat med ännu en grym komiker: Kristoffer Appelquist

Den snubben är grymt skön.
Har gillat honom ända sedan första gången jag såg honom, tror det var på programmet "100 %" som gick för lite mer än ett år sedan..... ingen som kommer ihåg....?? =)

Kristoffer var med i Parlamentet igår, och det var även en annan favorit till mig: Magnus Betnér. Han satt i det andra laget hehe... det var jämt mellan dom, slutade faktiskt  50 / 50... ovanligt men rättvist =)

image104

Här är lite länkar till roliga klipp med skåningen:

http://www.youtube.com/watch?v=fW6G69-dizM

http://www.youtube.com/watch?v=4A9a1F02OT8

http://www.youtube.com/watch?v=_Dhko48m0T0&feature=related

LOVE

Skrivet 2008-03-14 @ 19:38:03
image103



I think  have found LOVE