TRÄNING

Skrivet 2009-06-28 @ 12:01:20
Ska röra mig mot gymet snart... TROTS hetta och sol så pallrar jag mig nog till gymet ist.

Är ingen sol-dyrkare direkt... eller JO; om man kan BADA!
Älskar att bada... men jag kan bara inte sitta i solen och gassa utan något vatten att svalka mig i. Blir fruktansvärt rastlös... En halvtimme går väl bra, men det blir man ju inte direkt brun på  ;)

Så jag tänkte gå ned och köra lite ben... sen kan man vara ute i solen lite.
Lika bra att ta träningen först, jag blir så jävla trött och seeg när man suttit och flåsat i solen... Sen blir det en kvällspromenad ikväll när det (förhoppningsvis) är lite svalare ute.





Har laddat iPoden med When love takes over... eeeyyheeeeyyeeh !!! =)  Blir lyckligt glad av den låten (se föregående inlägg med videon) Nu kör vi !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback