Lör - Sön

Skrivet 2008-11-23 @ 10:26:29
Ååh skönt att få vakna upp av sig själv, utan något alarm som ringer.
Fint  med massa snö ute som lyser upp =)

Igår jobbade jag till kl 14, sen åkte jag till Solna för att klippa mig.. (tycker det är skönt att någon gång då och då åka iväg till en salong och låta någon annan klippa mig. Det blir mer avkoppling, för på jobbet känns det ofta så stressigt när man blir klippt... en snabb hårtvätt, man får föna håret själv osv osv...) Klippte av en ganska bra bit (6-8 cm kan jag tro) och klippte upp lite längder. Blev supernöjd.


Efter det blev det träning med my darling på Odenplan, och sen bio på kvällen. Vi såg Madagascar 2  =) Den va söt och rätt kul, men jag måste nog säga att ettan var bättre...


Idag måste jag till jobbet igen, har lovat att klippa storasyrran som är uppe på besök. Ska nog ta en sväng förbi Hemtex också, såg att dom hade fått en del julpynt ;)
  Sen blir det träning ikväll med... Får se om jag ska köra 60 min spinning eller om jag ska köra lite styrka i gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback