Färgkurs

Skrivet 2007-10-23 @ 22:48:01
Gäsp gäsp! Dags för lilla Lina att gå å lägga sig snart tror jag.
Var uppe kl 6 imorse. 06.45 åkte jag till gymet för att träna cardio i en timme. Med iPoden i högsta hugg svettades jag loss på både trappmaskinen och löpbandet.
HÄRLIGT !!!
Gick riktigt bra med tanke på att jag inte tränat på morgonen på säkert 8-10 veckor... MINST!
  Mmm jag har varit pigg som en mört hela dagen.. så jäävla skönt... Ska verkligen börja köra mer morgonpass innan jobbet. Det svåra är bara att lägga sig i tid kvällen innan.
 
Kom nyss hem från en färgkurs som jag och chefen varit på.
Vi har nyligen tagit in RUSK-färger till salongen som vi arbetar med till våra kunder. Så idag fick vi gå på kurs. Det va kul... =) Alltid kul med kurser, får man lite ny inspiration.

Mmm men nu är det nog dags snart att krypa ned under täcket och sluta ögonen. Sömn känns väldigt lägligt just nu.


Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback