Gotta love weekends

Skrivet 2007-06-11 @ 21:04:29
Måste erkänna att helgen inte började särskilt bra... Dels var det en stressig dag på jobbet på fredagen.

Den enda kund som jag tycker är en pina att klippa dök upp... hon är 19 men beter sig som en 8åring. Börjar lipa om det blir en ynka centimeter för kort. Hon har väldigt bestämda regler för hur hon skall klippas (dessutom har hon typ alltid med sig en bild och tror att hon kommer se ut exakt som tjejen på bilden när man klippt klart.... yeah right! vakna upp liksom...)
   Sist på kvällen, innan stängning så hade jag en gubbe som skulle klippa sig... Han hade inte klippt sig på ETT ÅR (!) och säkert inte tvättat håret sen dess... för det stank faan-i-mig! Även fast jag duschade efter jobbet så kunde jag fortfarande känna den unkna doften några timmar till... uuuäh!
         När jag skulle cykla hem (köpte en cykel förra veckan) så märkte jag att fram-däcket inte riktigt satt som det skulle... Min cykel hade ramlat under dagen och nu var hjulet helt snett och vint...!!! Gick inte att cykla på... fuck liksom. Måste ta den till en cykel-reparatör.. kul liksom.. NOT.

Men som tur var kom ju min underbara, snygga, charmiga, roliga, söta kompis Kavosh och hälsade på mig över helgen =) Gjorde mitt humör lite bättre... Jag mötte upp honom vid Hallonbergens tunnelbana och sen drog vi hem till mig. 
Var en lugn kväll, för jag var as-trött.. skulle ju jobba på lördag också...  

På lördagen så drog vi en sväng på stan, efter jag slutat jobbet... Mötte upp Kavoshs barndomskompis, Pedram och hans flickvän Camilla. 2 roliga (och bruna) prickar. De kom nyss hem från en månad på Cypern. 
Haha vi var nog i ALLA H&Mbutiker som fanns =) Kavosh ville ha en hatt som inte fanns i rätt storlek, så vi var tvugna att gå in i alla H&M för å kolla om det fanns en mindre storlek... givetvis så gjorde det ju INTE det ;) 
  Systemet besökte vi ju med... var ett fyllo där som var psycho och slog tjejen i kassan när hon tog hans öl.
       Sen satte vi oss och tog en kall öl (jag tog en drink), chillade lite... sen var det dags att gå hem och göra sig iordning inför kvällen. Haha någon var extremt pissenödig på vägen hem, och någon kunde inte sluta garva för den pissenödige gick så jääävla roligt... like he had craped his pants och samtidigt dansade fram!! *asg* Folk  vände sig om och undrade vad fan det var för gångstil...

Drog till Dori och förfestade lite med Krille, Ponge brandman, Zoro och så jag och Kavosh då... haha hade flummigt kul =)  SMUTS
    Dori ringde sin arab-kompis som är svarttaxi och så drog vi till Snaps på söder... var helt okej... Jag å Kavosh hittade ett dansgolv så där stannade vi resten av kvällen och fulade oss...

Smutsiiiigt... smu-smu-smutsigt!!
   

Söndagen
 blev inte allt för händelserik... var allmänt trött. Hade tvättstuga mellan kl 12-15... så det sög ju. Satt en sväng på Golfängarna här. As-mysigt där.
Måste jobba lite på brännan känner jag.. ligger lite efter.


image29
Kavoshiiiii



Och nu är det måndag och då är allt som vanligt igen och det innebär back to work work work work!!  =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback