ooh jolly holiday

Skrivet 2007-07-09 @ 22:19:56

Så hade man semester nu då  =D Gött gött.... skii =)
Synd bara att det är sånt jävla piss-väder!!! *morr*

Får lite besök i veckan... morsan å farsan kommer upp.. å sen kompis som ska bo hos mig också. Blir nog najs.
  Inte så mkt inplanerat... bara ta dagen som den kommer.

Däremot ska Pia å jag äntligen gå ut å skaka våra lurviga på onsdag  =D Sweet...

I helgen vart det lite galejj m grabbarna... kul som fan.. vi hamna på Garbo tillslut.. haha bra drag som fan =)

Och igår blev det bio. Såg Pirates of the Caribbean 3.
Shit asså... den där Orlando Bloom är inte att leka med asså... sååå sjuuuukt fin! ..fanns en scen i slutet, då han hade bandana på sig (kallas det så? eller pannband /hårband haha?)... stod på skeppet... jiiiiiises jag åkte nästan av stolen! haha. To-die-for. Yummie yummie screw.
  Johnny Depp  var ju också lika fin... som vanligt ;) 


Hmm jag är fortfarande uppe i varv sedan träningen ikväll. Gick jävligt bra. Körde bröst+rygg+mage. Och efter det cardio (25 min trappmaskin och 20 min löpning)... sådana bra pass borde man ha varje gång!

Imorgon blir det morgonpromenad runt sjöarna här. Sen städa, göra ärenden och sen träna.. å sen träffa mina päron + kompisen Sebbe.




Adios amigos

Kommentarer
Postat av: Johan

Jasså du satt o gosa dig til Pirates he he, kan man ju föreställa sig. Själv är jag tillbaka efter en bra helg i Malmö, fick mest vara flytthjälp till syrran, men vad gör man inte för lillsyrran. Hon har ju köpt eget o allt. Sitter på soffan o bara slöar nu, ska nog snart krypa ned. Bara 2 dagar kvar på jobbet, sen blir det Stockholm för hela slanten, så håll i hatten..

2007-07-09 @ 22:53:13
URL: http://www.lillpiraten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback