Booooring

Skrivet 2009-11-21 @ 21:52:22

Åååh vad mycket grejjer man har då!!
Håller på o flyttpackar lite smått, rensar ur lite grejjer o så... Inte det roligaste lördagsnöjet men.

Packar i en halvtimme till, sen får det vara nog för idag!! ;p

Imorgon
blir det skriva papper på lyan, träning och kanske in en sväng till stan o träffa PIA om vi lyckas pussla ihop en tid...?!


Fick just MMS från pappa o mamma, dom var nere i Gbg på Lisebergs julmarknad ♥ Ååh jag vill också dit! Så mysigt ju. Nästa helg är det första advent också, tiden går snabbt!


Förresten, igår var vi ju och såg Paranormal Activity på bio.
Kan säga att det var en utav dom läskigaste filmer jag har sett.
Filmen kändes äkta eftersom allt är filmat med en "vanlig" filmkamera. Fick många kalla kårar, och håren reste sig ofta i nacken o på armarna... Slutet var lite oväntat, men grymt!!
Är glad att jag inte såg den hemma ensam, då skulle jag nog stängt av efter första halvan av filmen... SEE IT !



Hepp, gör ett ryck nu för sista packet...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fyy vilken film, hader mardrömmar inatt :P

Oväntat slut!



Hoppas allt är bra!

2009-11-23 @ 10:59:16
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; Kungarnas kung Anthony Hamilton, visst? Han har en direkt väg till mitt hjärta alltså.



Fy! Skulle aldrig våga se Paranormal Activity.

nooooooo way alltså! haha ;)

2009-11-25 @ 09:47:17
URL: http://www.metrobloggen.se/malinlundebring
Postat av: Jessica

Ja fast kan säga så här att när jag är där uppe kommer jag nog boka mig in en tid hos dig. Är det ok? :)



Tack så hjärtligt, trivs bäst i mörkt!



Ha en toppenhelg du med!

2009-12-04 @ 20:38:06
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback