Gym

Skrivet 2009-09-01 @ 21:37:29
H
e
j

 
h
o
p
p!

Precis fått i mig en proteindrink och 2 finn crisps råg med avokado, skinka och tomat! Satt gött i magen efter gymet.
Blev rygg + biceps idag... sen lite cardio efter också.
Skönt å rensa kroppen lite.

Imorgon kväll blir det ingen träning för då ska jag till min kinesiolog efter jobbet. Se om han kan fixa till min axel *hoppas hoppas*. Den kändes bättre idag, än igår, men det gjorde faktiskt lite ont i vissa övningar idag på gymet =(

Ingen idé att ens försöka träna efter ett besök hos honom, man brukar vara heeeelt mör i kroppen och knoppen.

Ska nog iaf. upp och köra morgoncardio innan jobbet... hoppas det inte regnar bara  :S


Kommentarer
Postat av: Joanna

Den är "tunn"... Det är inge topp man springer i kan jag ju säga :) Men den så jäkla snygg i ryggen.. :) Och tack! Ha en jättebra dag! //J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback