Smelly

Skrivet 2009-11-19 @ 23:31:11
Har märkt en rolig(?) sida hos mig själv.

Kunder (manliga) som luktar gott ger jag bättre service!!
Dom får längre hårbottensmassage i schamponeringen och så tror jag att jag pratar mer med dom under tiden man klipper dom (vilket resulterar i några extra minuter i frisörstolen för honom)... Haha. Diskriminering kanske, fast undermedvetet liksom.



I am a sucker för goda dofter!  =) Det gör mig glad. Piggar upp.

Finns inge gooare än en härligt manlig fräsch, lagom tung herrparfym !! Mmmm...

Vissa kunder luktar ju soptunna och gammal svettig disktrasa... fy fasen, dom klipper man snabbt kan ja säga!
  Apropå äckliga dofter : SATS Odenplan måste nog vara ett utav dom mest stinkade gymen. Så mycket folk där och man badar i fräna svett-aromer överallt...! Galet nasty.

 

      

 

Imorgon är det fredag, ♥ ÄNTLIGEN!
Blir lite bio på kvällen. Ska se Paranormal Activity. Undrar hur det ska gå, har ju blivit lite fegis av mig på sistone...




Kommentarer
Postat av: Jessica

Det har jag hört talas om! Ska jag testa, tack för tipset sötnos!



Som jag skulle vilj anlita dig som frilla, men du bor i Sthlm va? Vill ha lite action på bollen min!:)

2009-12-03 @ 21:17:12
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback