New Timbaland

Skrivet 2009-11-03 @ 11:42:06

Igår vart det ett gym-pass efter jobbet, rygg o biceps *sköööönt*
Men känner mig klenare och o-tightare än på länge, inte kul =(
  Men bara att bita ihop och köra på hårt.. känner jag min kropp rätt så tar det inte mer än 3-5 dagar innan det känns som "förr"  =)  ...men att man inte ser ut som "förr" är en annan femma, haha!
Nää time to shape it up.


Ska strax in till stan, kika lite i affärer och fixa lite ärenden (shoping) sen blir det gym (axlar + mage och sen 60 min spinning).

Ikväll: Desperate housewifes.


Förresten: ny skön låt med GRYMMA Timbaland





Kommentarer
Postat av: sofia elander

Haha oj, menade höstlov. Vad är det som är farligt med kryssning? :o

2009-11-04 @ 10:08:02
URL: http://elanderlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback