Naaawww =)

Skrivet 2009-11-09 @ 23:38:45
Var nyss inne på Eniro och kollade på salongens omdömen (som kunder skrivit).

Fick ett stort smile i fejjan när ja läste detta:



* * * * *
2009-11-06
Anna

Lina är bäst!

Underbart mysig salong och superduktiga frisörer, både Lina och Dori! Blev supernöjd med både fägen och klippningen, plus att jag fick en cappuccino och chokladoll när hon färgade.




Rubriken var bäst tyckte jag, haha =)
Alltid kul med positiv feedback.

Är verkligen inte ofta  jag har missnöjda kunder, men när man väl haft det så finns det inget värre!! Kan gräma mig i flera dagar efteråt... Man vill ju göra alla nöjda såklart. Men med åren har jag lärt mig att det går bara inte att göra ALLA nöjda. 
Vissa människor har redan tråkig inställning innan dom sätter sig i frisörstolen.
  Sånt är bara att skaka av sig.

Yeah yeah, time for me to sleeeep...
I feel goood today. Äntligen... things are start going my way  =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback