Maxwell

Skrivet 2009-11-11 @ 20:55:04
Ååh imorse vaknade jag upp och hade ont i halsen =( Fuck... hoppas bara det är en biverkning av sprutan ja tog igår, och ingen "riktig" infektion.
Skippade träningen idag. Vet att halsont brukar sitta i länge på mig tyvärr, så tänkte det kunde vara ett smart drag att välja soffan framför gymet ikväll... *suck*

Igår spelade sköööna Maxwell på Berns här i Sthlm... Synd att man missa't faktiskt. (jag missade spelningen, men efteråt så möttes vi och tog en fika på stan..)
Han e ju nice.


Kommer aldrig glömma första gången jag såg hans musikvideo till låten "Cococure" för många år sedan. Spana in den här nedanför.

Herreguuuud jag höll på att DÖ!!! =)

Candy for your eyes and ears.



Maxwell - Luxury:Cococure (Official Music Video) - These bloopers are hilarious



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback