UpDate

Skrivet 2009-05-24 @ 09:58:05

Ibland önskar man att man hade ett icke-service-jobb så man kunde få dom där lyxiga dagarna "halv-dag före röd dag" och "klämdag".. som frisör vet man knappt vad det är =) Vi hade ju iofs stängt i torsdags (det har vi alla röda dagar), men det skulle varit gött med långledigt där.

I fredags efter jobbet blev det ett ben-pass på söder. Har träningsvärk än idag ;)


Igår jobbade jag till kl 14, sen mötte jag upp Jossan och tog pendeln in till söder. Där käkade vi och sen gick vi på bio. Vi såg  "Änglar & demoner".
Måste säga att jag hade rätt höga förväntningar på filmen. Och tyvärr var inte filmen alls lika bra som boken (läste precis ut den för några dagar sen)... det var en hel del dom hade ändrat på, vilket jag irriterade mig lite på  ;p

Men om man nu  inte  ska jämföra boken med filmen, så var filmen helt OK  =) Förstod att det skulle vara svårt att göra en film utav en så bra bok.



... Vad ska man hitta på idag då?
Funderar på att ta en morgonpromenad nu. Sen blir det väl lite tvättning, fixa matlåda... och lite senare drar vi nog till gymet. Står axlar + rygg + mage  på schemat idag om jag inte minns fel...  =) Skönt att inte ha för mycket planerat på en söndag tycker jag. Ska va lite schlappt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback