Möra ben

Skrivet 2009-05-05 @ 22:55:29
... har jag nu! Dom har verkligen fått jobba de senaste 28 timmarna.
Blev 60 min spinning igår kväll... och idag körde jag 60 min morgoncardio samt ett ben-pass i gymet vid 19tiden... PUUUH!! Har jag inte träningsvärk imorgon så vet jag inte vad jag gör  =)

Käkar ju kosttillskottet Kre-alkalyn, och jag måste säga att man känner stor skillnad på prestationen i gymet! Mjölksyran kommer inte alls lika fort längre.. Money well spent !!  ;)




Anyway, i lördags var vi ute och galejjade.. Blev några glas vitt vin och mojito.
  Jag, Jossan, Krille m.fl. hamnde på Garbo här i Sumpan! Hade riktigt kul faktiskt... Nära hem också, tar ju bara 3-4 min att gå till mig.

Går ju inte ut alltför ofta nuförtiden, men jag måste erkänna att det är rätt så skönt att inte gå ut varenda helg. Inget som lockar mig... förr kanske, men inte nu. Roligare om man går ut någon gång i månaden istället (högst).



Dags att ta och lägga sig nu, behöver sova ut ordentligt inatt känner jag!

G' night folks !








Jossan, Dori, jag... för något år sen på BERNS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback