Min gudinna..

Skrivet 2009-05-14 @ 21:57:36
.. stavas BEYONCÈ !



Alltså, konserten igår i Globen var heeeelt makalöst bra!!
Jag upplevde eufori.


Kan inte beskriva med ord det jag upplevde igår.. det går inte... men jag vet att jag kommer minnas den kvällen resten av mitt liv.

Det blev en känslosam och underbart bra upplevelse.
Den kvinnan är helt fucking amazing!
Hon kan omöjligt vara av denna värld... En artist som är  bättre live  än på skiva. Hennes röst ger en rysningar och framkallar känslor i kroppen.


Hon sjöng alltifrån mäktiga ballader till några av sina mest heta hits med tempo i. Det jag gillade var att hon blandade in lite gamla Destinys child hits i en medley. Dom sista två låtarna kunde inte ha avslutat konserten bättre... Vid Single Ladies ställde sig alla upp och dansade loss ;) och sista sången blev en av mina favoriter Halo ♥ som verkligen gick rakt in i själen när hon sjöng.. den var känslosam för mig kan jag lova.



Ni som känner mig vet att jag diggat Beyoncé ända sedan hon var med i Destinys child som slog igenom för 11 år sen. Jag älskar allt hon har gjort, hennes texter kan man ofta identifiera sig med.


Tyvärr funkade inte min digitalkamera, men Jossan tog massa kort... vi satt ju en bit upp på läktaren, men jag hoppas några bilder blev bra iaf.
Kommer lägga upp dom här sen...


Såå nu ska jag inte tjata mer om Beyoncé... skulle kunna hålla på ett tag till, but I won't !   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback