Konstig dag.

Skrivet 2009-05-07 @ 22:07:34
Idag har jag mått lite konstigt.
Är magen/illamående som spökat. Mådde inge bra imorse, kändes som jag skulle spy... lyckligtvis slapp jag ju det, men illamåendet har kommit och gått under dagen...

Hatar verkligen att må så. Man kan inte göra nånting åt situationen... helt hjälplös.. Eller finns det något läkemedel man kan köpa som hjälper? Någon som vet???

Fick hoppa över dagens träning (DansAerobics) så det var ju lite synd, hade sett fram emot det verkligen =(


Ska fixa iordning matlåda nu, blir laxfilé och sallad... ska passa på och vara lite snäll och göra en till min bejbii♥  också, han har legat och sovit hela kvällen pga. huvudvärk. Stackarn.


Gött med fredag imorgon! Full fart mot helgen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback